Kredyt hipoteczny na preferencyjnych warunkach w PKO Banku Polskim

150x110

„Cztery wielce wymowne zera” reklamują kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny w najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego. Klienci, którzy w okresie trwania promocji złożą wniosek kredytowy i podpiszą umowę, skorzystają z preferencyjnych warunków kredytu.

Najnowsza promocja obejmuje:

Warunkiem skorzystania z oferty promocyjnej przez osoby zainteresowane kredytem jest złożenie wniosku o udzielenie kredytu mieszkaniowego Własny Kąt Hipoteczny do 30 czerwca 2011 roku i podpisanie umowy kredytowej do 31 sierpnia 2011 roku.

Kredyty hipoteczne PKO Banku Polskiego to najpopularniejsze kredyty mieszkaniowe w Polsce. W I kwartale tego roku przyznaliśmy ich blisko 2,5 mld zł. Według najnowszego raportu Związku Banków Polskich nasz udział w rynku kredytów złotowych wynosi ponad 25 proc. Mamy również najdłuższe na rynku doświadczenie w udzielaniu kredytów preferencyjnych w ramach programu „Rodzina na Swoim”. Zgodnie z projektem zmian do „Ustawy o finansowym wsparciu rodzin…” klienci będą mogli zaciągać go do końca przyszłego roku – mówi Mariusz Dymowski, Z-ca Dyrektora Departamentu Klienta Rynku Mieszkaniowego.

Kredytem hipotecznym Własny Kąt można sfinansować do 100% wartości nieruchomości, a maksymalny okres kredytowania sięga 40 lat. Udzielany jest w PLN, EUR, CHF, USD i GBP. Każdego roku klienci mogą skorzystać z „wakacji kredytowych”, tj. jednego miesiąca bez konieczności spłacania raty. Możliwa jest również karencja w spłacie kapitału maksymalnie do 36 miesięcy. Oprocentowanie kredytu można indywidualnie negocjować. Przykładowo w przypadku Programu Oszczędnościowego "Niższa Rata" marża może zostać obniżona o 0,2 pp. Dodatkowo klienci, którzy zdecydują się na kredyt w złotówkach, mają możliwość skorzystania z opcji bilansowania kredytu oszczędnościami gromadzonymi na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, pozwalającej na obniżenie płaconych odsetek od kredytu.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Zysk netto za I kwartał 2011 roku wyniósł 851 mln zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł „Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.